Giggino: Giggè, ma si vist quant genta c’steva sop la piazza aieri?
Giggetto: accome no! Ma che enne menut a fa tutta chella genta anccannacchiata?
Giggino: sient, tu si proprita d’coccio, ieri enne menut pe i a pazzià denta ai teatre, chije rumane!
Giggetto: ma che cazz stai a di, ju teatr a taracina nen’esiste, nen è mai esistite, mo caccatune se ni jesce che jenne fatt i bagnante rumane, ma vid andò chietata ij, va!
Giggino: cert che tu si proprita gnurant, nen capisceta niente, sarà la vecchiaia. Ier enne menut da tutti i pizz pe vedè le ruvine storiche rimesse a post, accusì anvece di azzettarci sope le rate sante della chiesa di san cesarie ci jamme a zettà a là. Si capite mo chelle che enne fatt ieri?
Giggetto:addavere? Allora enne fatt nu fatt buene! Ma chi è menute a taracina a vedè ij mazzacana misse a post?
Giggino: ce steven tutte i capiscioni di ju palazze a sa vicine, chije che enne menute da fore e tutti chije che nen tenevana fa nu cazz alla vigna.
Giggetto:ci stev pur chije senza capije che sta denta la panza della balena e a ditt che è tutt’opera sia se i mazzacani so stati miss a post! E accoma tremava dalla muziona.
Giggino:e cenne pur credut? Ammazz che fesse che so st’altolocat di ju palazz nueste e pur di chije de fore.
Giggetto: poi ce steva un che parlava senza artoparlant che è ditt ch’enne truvata mezza capa d’pietra d’nu bagnante rumane, diceva che si chiamava Cesarini o Cesare, non so capite buene!
Giggino: ma quale Cesare, chije era Cesareo Legge, jattore nuestre, che faceva la cummedia alla teracinese, anzolomejie. Chije senza artoparlante è ditt na cazzatona grossa come la turretta. Jame alla cantina ja!
#politica #regionelazio #regionelazio
I commenti non sono chiusi.